پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 135
نویسنده : Mumbai Rockers

شرکت برادران وارنر اعلام کرد که آلبرت هیوز قرار است وظیفه کارگردانی بازسازی فیلم The Fugitive را بر عهده داشته باشد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کارگردان بازسازی فیلم The Fugitive (فراری) انتخاب و معرفی شده است. طبق خبری ددلاین منتشر کرده، آلبرت هیوز، کارگردان آثاری چون فیلم The Book of Eli (کتاب ایلای)، فیلم Alpha  (آلفا) و فیلم From Hell  (از جهنم)، پس از توافق با شرکت برادران وارنر وظیفه کارگردانی بازسازی این فیلم اکشن دهه ۹۰ میلادی را بر عهده گرفته است. این فیلم اکشن نیز در واقع اقتباسی از یک سریال تلویزیونی بود که در ۱۹۶۳ به روی آنتن رفته بود. برایان توکر، نویسنده فیلمنامه فیلم Broken City (شهر ویران)، نیز وظیفه نوشتن فیلمنامه بازسازی فیلم The Fugitive را بر عهده خواهد داشت و اریک فیگ نیز به‌عنوان تهیه کننده در این پروژه حضور دارد.


:: موضوعات مرتبط: اخبار سینمای جهان , ,
:: برچسب‌ها: Warner Bros Pictures ,



سریال The Simpsons قرار نیست به این زودی به پایان برسد
نوشته شده در چهار شنبه 23 بهمن 1398
بازدید : 145
نویسنده : Mumbai Rockers

آل جین، تهیه کننده و نویسنده سریال The Simpsons خبرهای منتشر شده مبنی بر اتمام این سریال انیمیشنی را تکذیب کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال The Simpsons (سیمپسون‌ها) قرار نیست به این زودی به کار خودش پایان دهد. به‌تازگی دنی الفمن، آهنگساز این انیمیشن سریالی در مصاحبه با پادکست BigReviewski، تایید کرد که این سریال انیمیشنی به ‌زودی قرار است به کار خودش پایان دهد و دیگر قرار نیست شاهد بازگشت سیمپسون ها باشیم. او در این مصاحبه گفت:

«طبق چیزی که شنیدم، سریال در حال به پایان رسیدن است. من دقیقا نمی‌دانم این اتفاق چه زمانی رخ خواهد داد، اما شنیده‌ام که این آخرین سال آن است».


:: موضوعات مرتبط: اخبار سینمای جهان , ,
:: برچسب‌ها: Fox , Simpsons , Animation ,



فیلم Inferno نیل بلومکمپ و حضور تیلور کیچ در آن
نوشته شده در چهار شنبه 23 بهمن 1398
بازدید : 123
نویسنده : Mumbai Rockers

پروژه بعدی نیل بلومکمپ، فیلمی علمی تخیلی و هیجانی با عنوان Inferno (دوزخ) است و تیلور کیچ یکی از بازیگران اصلی این فیلم خواهد بود.

تیلور کیچ، بازیگر کانادایی سینمای هالیوود که با حضور در فیلم X-Men Origins: Wolverine (خاستگاه افراد ایکس: ولورین) نامی برای خود در سینما دست ‌و پا کرد و بعد از این اثر در چند فیلم معروف دیگر نیز نقش‌هایی را ایفا کرد، برای ایفای نقش یکی از شخصیت‌های اصلی فیلم علمی تخیلی و هیجانی Inferno  (دوزخ) انتخاب شده است. کارگردانی این فیلم را نیل بلومکمپ، کارگردان، نویسنده، تهیه ‌کننده و انیماتور کانادایی-آفریقای جنوبی ‌تبار که سابقه نامزدی در بخش بهترین فیلمنامه مراسم سالیانه اسکار را نیز در کارنامه دارد، بر عهده خواهد داشت.


:: موضوعات مرتبط: اخبار سینمای جهان , ,
:: برچسب‌ها: Neil Blomkamp ,



بازدید : 138
نویسنده : Mumbai Rockers

 

هولت مک‌کالانی، بازیگر سریال Mindhunter دومین بازیگری است که به جمع بازیگران فیلم Cash Truck به کارگردانی گای ریچی، اضافه خواهد شد.

ماه گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه گای ریچی و جیسون استاتهام در یک اثر جدید با هم دوباره همکاری کنند. گای ریچی در همکاری دوباره با استودیوی فیلمسازی میرامکس (Miramax) وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه بازسازی آمریکایی یک فیلم فرانسوی دلهره‌آور به‌نام فیلم Le Convoyeur را بر عهده گرفته که هنوز نام نسخه آمریکایی فیلم مشخص نشده است. همچنین جیسون استاتهام قرار است پس از سال‌ها دوباره با ریچی در این پروژه همکاری کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری به این پروژه اضافه شده است.


:: موضوعات مرتبط: اخبار سینمای جهان , ,
:: برچسب‌ها: Jason Statham , Guy Ritchie ,



بازدید : 144
نویسنده : Mumbai Rockers

ریچل وایس، بازیگر فیلم The Favourite، برای ایفای نقش الیزابت تیلور در فیلم زندگینامه‌ ای «یک رابطهٔ خاص» انتخاب شد.

ریچل وایس، بازیگر سینما و تئاتر انگلیسی قرار است نقش نقش الیزابت تیلور را در فیلم زندگینامه‌ای A Special Relationship (یک رابطهٔ خاص) ایفا کند؛ الیزابت تیلور، بازیگر سرشناس آمریکایی و برندهٔ دو جایزه اسکار در بخش بهترین بازیگری است و وی از مشهورترین بازیگران انگلیسی-آمریکایی سینمای هالیوود بود و این فیلم سرگذشت زندگی این بازیگر و از زمان آغاز حرفه بازیگری تا تبدیل شدن تیلور به یک فعال اجتماعی را به‌تصویر می‌کشد. داستان فیلم A Special Relationship روایتگر دوستی تیلور با دستیارش، راجر وال است و از دریچهٔ نگاه این شخصیت روایت خواهد شد. فیلمنامه این فیلم را سایمون بیوفی که جایزه اسکار را در کارنامه کاری خود دارد، خواهد نوشت و احتمالاً کارگردان پروژه زن خواهد بود.


:: موضوعات مرتبط: اخبار سینمای جهان , ,
:: برچسب‌ها: Black Widow , The Favourite ,



فیلم بریکینگ بد پاییز امسال اکران می‌شود
نوشته شده در سه شنبه 22 بهمن 1398
بازدید : 147
نویسنده : Mumbai Rockers

شبکه نتفلیکس بالاخره تاریخ اکران فیلم بریکینگ بد (breaking bad) را اعلام کرد. خوشبختانه قرار نیست مدت زیادی به انتظار بنشینیم. بریکینگ بد که عنوان ال کامینو (El Camino) را هم به دنبال می‌کشد، در پاییز همین امسال منتشر خواهد شد. خوب ظاهراً باید دوباره سراغ آرشیو قدیمی فیلم و سریال‌ها برویم و مروری کوتاه بر آن چه در 5 فصل آن گذشت، داشته باشیم.

تاریخ انتشار و عنوان رسمی فیلم بریکینگ بد هر دو در اولین تیزری که منتشر شده اعلام شده است (تیزر را در انتهای مطلب تماشا کنید). همان طور که در این تیزر مشخص است، اسکینی پیت (با بازی چارلز بیکر) در این فیلم حضور خواهد داشت. البته بریکینگ بدون حضور جسی پینکمن (با بازی آرون پال) بی‌معنی خواهد بود! این تیزر بازجویی پلیس‌ها از اسکینی پیت را نشان می‌دهد که محل جسی پینکمن را از او می‌خواهند.


:: موضوعات مرتبط: اخبار سینمای جهان , ,
:: برچسب‌ها: breaking bad ,



صفحه قبل 1 صفحه بعد